Home     About Us     Tab Products      Meiko Naturactor     FAQ     Testimoni     Contact     Order

Tab soap



Dicipta berdasarkan kajian dan penemuan terkini, Detoxifying FacialSoap ini mengandungi modifikasi protein glutathione yang mampu merawat dan membersihkan kulit secara menyeluruh. Ia memiliki sifat unik yang seterusnya dimanfaatkan dalam rawatan pintar bagi masalah kulit yang pelbagai, sehinggakan ianya dinobatkan ibarat mimpi menjadi kenyataan.

Tab Soap bersifat anti inflamasi, anti oksidan dan memainkan peranan utama dalam fungsi anti toksin, dan ini akan memberikan perlindungan anti oksidan, terutamanya kepada sesiapa yang inginkan perlindungan dari kesan penuaan awal, jerawat, warna kulit tidak sekata, pigmentasi dan ribuan lagi masalah kulit yang lain. Tab Soap juga merupakan ejen anti radang sehingga mampu mengurangkan kemerahan, bintik hitam dan pembengkakkan pada jaringan yang rosak sekitar kulit. Dengan mengurangkan inflamasi, produk ini bukan hanya menghilangkan jerawat dan pigmentasi malah berpotensi untuk merawat parut dan bekas jerawat secara signifikan semaksima mungkin sehingga kulit anda menjadi cerah bercahaya, tidak dimakan usia.. Diadun dengan bahan semulajadi, pembersih lembut dan mendalam ini dapat membuang dan menghapuskan semua racun, kuman dan kotoran yang menyerang kulit. 

FAEDAH;
~Anti pigmentasi, Anti-jerawat, mengurangkan kesan penuaan, menghilangkan Melasma, Parut luka & jerawat, mengecilkan liang roma, membuang toksin kulit, meratakan warna & mencerahkan kulit serta merawat kulit secara keseluruhan yang menjanjikan anda kulit yang sihat, halus, cerah berseri tanpa cela.

CARA PENGGUNAAN;
~Urut buih pembersih secara lembut pada keseluruhan muku dan badan, biar 2-4 minit, bilas dengan air sehingga bersih.. boleh teruskan dengan produk penjagaan kulit yang lain NOTA: Sisa-sisa makeup perlu dibersihkan terlebih dahulu dengan pencuci makeup.

KANDUNGAN;
~Protein Glutathione, Ekstrak Mulberry, Willow Bark, Licorice, Lemon & Aloe Vera 

Saiz/berat: 125g



PENGGUNAAN




TAB SOAP
Best effect, gunakan sabun 2-4 kali sehari. 
Cara : Buihkan, urut kat muka & badan (ataupun kat tempat2 nak cerah cam ketiak, leher & celah peha). Biarkan dalam 2-4 minit kemudian bilas. 

Normally, dalam minggu pertama, kulit akan rasa pedih sikit. Sebabnya, sabun nak gantikan kulit bermasalah kepada kulit yang halus gebus gitu.. So jangan risau, teruskan penggunaan sabun... Lama-lama rasa pedih tu akan hilang dengan sendirinya, muka pun akan makin lembut & licin. ]

Sebagai alternatif, sabun ni jugak boleh dijadikan mask, seminggu 3 kali. 
Cara : JANGAN basahkan muka, buihkan sabun kemudian urut lembut kat kulit. Biarkan selama 5-6 minit, kemudian bilas. Penggunaan skincare adalah disyorkan untuk mendapatkan kesan berganda.

FOOT NOTE
@Sabun jangan terendam dalam air, sebab sabun Tab merupakan sabun jenis organik dan mudah cair. Pastikan sabun diletak di tempat kering & dalam bekas berpenutup. Sabun boleh dipotong untuk tujuan penjimatan. Berdasarkan pengalaman, sebuku sabun boleh tahan selama dua hingga tiga bulan.. :)