Home     About Us     Tab Products      Meiko Naturactor     FAQ     Testimoni     Contact     Order

HD Glow Essence



FAEDAH HD Glow Essence

Satu lagi rahsia kecantikan kulit sihat yang cerah bersinar. Diformulasikan untuk mencerahkan & menaikkan seri kulit kusam serta tidak bermaya. HD akan memperbaharui kulit dengan lembut, sambil memperbaiki kehalusan dan kecantikan tekstur kulit. Molekul pelembab unik yang halus dapat diserap jauh untuk merawat kulit, disamping mengecilkan pori sehingga kulit tampak bercahaya, segar dan bebas daripada stres dan serangan radikal bebas. Esen pelembab dan pencerah yang menyingkap seri semulajadi kulit dan seterusnya memberikan kecantikan yang maksimum. Meminimumkan ketidaksempurnaan kulit wajah dari bekas luka, jerawat, bintik-bintik penuaan dan kedutan serta menyekatakan warna kulit.
Membantu memelihara dan menjaga sel-sel kulit, walau dalam keadaan kulit yang rosak teruk. Ia tidak menyumbat pori, tiada pewarna dan pewangi tambahan. Diuji di bawah kawalan dermatologis. 


Ideal untuk semua jenis kulit - termasuk kulit sensitif

PENGGUNAAN HD Glow Essence


~Gunakan HD selepas mencuci muka (disyorkan menggunakan TAB SOAP). Titikkan HD ke tapak tangan yang bersih kemudian ratakan ke seluruh wajah dan leher dengan perlahan-lahan. HD boleh digunakan bersama toner/pelembap/krim/mekap.. :)