Home     About Us     Tab Products      Meiko Naturactor     FAQ     Testimoni     Contact     Order

.....testimoni :)

 
'kak, tengs intro produk ni utk sy and kwn2. saya order byk2 tu untuk kwn saya jugak.ehe. sy dah 3 minggu pakai tab soap, rasa bes compared previous cleanser sy pakai dulu. and mostly,sy baru terima HD semalam and baru pakai 2kali means barus sehari la kan, seyesly terkejut. GLOWING ye muka saya even after basoh muka. oh tengs akak. sy tak cuba lagi tab ex, sem depan ye bila duit berkepok.ehe.'

 

Pengakuan BERANI MATI customer kesayangan sayaaaa ♥ ;)))

'Salam to all penguna...saya pakai sabun TAB ni bru 4 hri...sebab jari saya ni memang suka kcau black head saya terkejut sangat...blackhead yg degil sangat kat bwah dagu dgn mudah saya picit.sekrg dlm masa 1 minggu je kulit saya lebih cerah dan licin.'

♥ :)


No comments:

Post a Comment