Home     About Us     Tab Products      Meiko Naturactor     FAQ     Testimoni     Contact     Order

EX Ultimate Perfecting Complex


NEW EX PROMO!!
20 Nov – 10 Dec 2011
1 botol EX UPC RM170 (Normal RM180) /  2 EX UPC RM330 (Normal RM360)

Lebih Hebat! Lebih Menarik! Lebih Berkesan! 



Formula menakjubkan ini memberi banyak kebaikan kepada semua jenis kulit. Produk yang MESTI dimiliki oleh setiap wanita yang mahukan kecantikan yang sempurna.


Kulit akan kelihatan segar dan sihat semulajadi kerana EX UPC  ini menyemai kulit dengan nutrient dan tenaga yang diperlukan untuk kelihatan cerah dan menawan.. :)


Dalam tempoh 24 jam, kulit akan kelihatan segar dan meningkatkan perlindungan terhadap UVA dan UVB, mencegah dan menyingkirkan toksin dalam badan dan organ sekaligus dapat mengurangkan jerawat. Kedutan, pigmentasi dan parut juga akan semakin pudar, selulit dan kulit mengelupas diratakan, lubang-lubang (pori-pori) akan dikecilkan dan kulit akan semakin tegang.


Kesan lain EX UPC ini jugak dapat  mengstimulasikan pertumbuhan rambut dan menguatkan kuku serta menghindari kulit dari ancaman penyakit dan menambahbaik stuktur dan kulit yang bermasalah. EX UPC ini secara keseluruhannya memberikan kesihatan yang optimum, anti-stress dan depressi.


EX Smart Protein (TAT-882) ini membantu dalam penjagaan dan pelangsingan badan serta menambah serta memberikan struktur 'breast' yang dikehendaki. *wink wink*;p


KELEBIHAN TAB EX UPC :)
@ Mencerahkan kulit & Mengembalikan Kesempurnaan Kulit
Mencerahkan dan meratakan kulit secara keseluruhan, menghapuskan dan mencegah pembentukan pigmentasi. Eye-bag, kelesuan dan mata gelap akan semakin pudar kerana TAT-882 ini membekalkan nutrient yang bertindak sebagai pencerah untuk kulit.
@ Anti Jerawat
Menghapuskan jerawat degil dan mengecutkan liang kulit serta mengurangkan sebum yang menjadi punca jerawat. Result yang dramatik dalam 2 minggu.
@ Meratakan Kulit
Mengurangkan kedutan, menegangkan kulit, meningkatkan elasticity kulit dan mencegah kulit dari sinar UVA dan UVB serta bahaya dari alam sekitar. Memperbaiki kulit, tiada lagi liang-liang terbuka, selulit, parut dan kulit mengelupas.
@ Mencegah Keguguran Rambut
Mengstimulasi pertumbuhan rambut, membekalkan nutrient penting untuk rambut yang bersinar dan sihat.
@ Kesihatan Optimum & Melawan Penyakit Kulit
Meningkatkan imunisasi, anti-stess dan depressi. Membaiki penyakit kulit seperti, leprosy, ringworm, scabies dan warts
@ Penjagaan dan Pelangsingan Badan & Menambah serta Mengstruktur Semula Payudara
Mencegah pembentukan toksin dalam kulit dan badan. Membakar lemak dan membuang selulit dan lemak terkumpul. Juga mempercepatkan pertumbuhan semula tisu mammari/breast. 


SO pretty ladies, hurry up ! Grab it while stock last ! ;D